CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ceritakuh

I LOVE YOU

I LOVE YOU
sampai bebile pon..org yg nama nya MAMA akan sentiasa ada di hati anak-anak nye..love u mama

Friday 10 June 2011

KANTOI sudah....

First of all...i've to say SORRY..
to whom???
to HIM...

sbb sha ase dy skit ati kowt...psl entry2 yg sha wt...xnk sebut nme dy..
for ur information..sy tlis nie sume bdasarkan pe yg sha ase...dis my blog..so what ever i want to say or write,it's up to me...
eh2 cm nk crik gado plak..(hee)
mcm ni la Mr .A..sha mntk maaf kalo kate2 sha tuh kesat sgt..tp bnda yg lpas..lpas larh kan...if u still want to be my friend..just be a friend..if u not..it's up to u...am i right....

sha x rgi pe..n u pon xkan rugi pape..

I'M SORRY

AYAT YANG KORANG SUKA

No comments:

Post a Comment